REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Wkrótce tramwajem nie będzie można dojechać na Księże Małeartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wkrótce tramwajem nie będzie można dojechać na Księże Małe
Jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się kolejny etap przebudowy ulicy Pułaskiego. Powstające tam wydzi...
[Wrocław] Rusza budowa Osiedla Parkowa Ostojaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Rusza budowa Osiedla Parkowa Ostoja
Wyjątkowo łagodna zima to dla deweloperów duża szansa na rozwijanie swoich projektów. W lutym w okol...
Dolny Śląsk: Electrolux inwestuje w swoje fabryki w Oławie i Żarowieartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Electrolux inwestuje w swoje fabryki w Oławie i Żarowie
Szwedzki Electrolux powraca ze swoimi inwestycjami na Dolny Śląsk. W 2020 roku, ze względu na pandem...
Kolejowe przewozy przez Sosnowiec będą sprawniejszeartykuł
Pokaż artykuł
Kolejowe przewozy przez Sosnowiec będą sprawniejsze
Sprawne przewozy towarów koleją zapewnią nowe tory, sieć trakcyjna oraz urządzenia sterownia ruchem...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Modernizacja magistrali kolejowej E-30 Zgorzelec-Legnica-Wrocław(-Kraków-Przemyśl)
Wrocław, Stare Miasto
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowiceartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowice
Efektem zakończonej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest nowa oferta podróży pociągiem do portu lotniczego Katowice Airport. Odbudowana linia kolejowa od 10 grudnia umożliwia kursowanie pociągów na trasie Tarnowskie Góry – Pyrzowice Lotnisko – Zawiercie. Dostęp do pociągów zwiększą nowe przystanki i wygodne stacje. Projekt o wartości 660 mln zł jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEFartykuł
Pokaż artykuł
Śląskie: Największa inwestycja kolejowa z unijnym dofinansowaniem CEF
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymały 937 mln euro dofinansowania z Unii Europejskiej z instrumentu CEF "Łącząc Europę" na modernizację prac na odcinkach: Będzin – Katowice Szopienice Płd. – Katowice – Katowice Piotrowice oraz Tychy – Goczałkowice-Zdrój. Efektem inwestycji będzie lepszy dostęp do kolei oraz skrócenie czasu przejazdu. Dzięki rozdzieleniu ruchu aglomeracyjnego od dalekobieżnego na tory wyjedzie więcej pociągów.
Pierwsza umowa na realizację drogi krajowej do elektrowni jądrowejartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsza umowa na realizację drogi krajowej do elektrowni jądrowej
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę części drogi krajowej do elektrowni jądrowej. Odcinek od Lubiatowa do drogi wojewódzkiej nr 213 to jeden z dwóch fragmentów trasy do przyszłej elektrowni „Lubiatowo-Kopalino” w gminie Choczewo.
Polska największym beneficjentem środków CEF2 Transport – otrzymamy ponad 4 mld złotych na inwestycje artykuł
Pokaż artykuł
Polska największym beneficjentem środków CEF2 Transport – otrzymamy ponad 4 mld złotych na inwestycje
Kolejne unijne środki popłyną do Polski. Nasz kraj otrzyma ponad 4 mld złotych na inwestycje w ramach instrumentu finansowego "Łącząc Europę" (CEF). Komitet Koordynacyjny CEF Transport zatwierdził rekomendację Komisji Europejskiej dotyczącą przyznania dofinansowania.
Nowe miejsca pracy! Ryanair otwiera drugi hangar Wrocław Aircraft Maintenance Service (WAMS)artykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy! Ryanair otwiera drugi hangar Wrocław Aircraft Maintenance Service (WAMS)
Ryanair, europejska i polska linia lotnicza nr 1, ogłosiła dziś (14 maja) otwarcie swojego drugiego hangaru we wrocławskim Aircraft Maintenance Service (WAMS), wzmacniając swoje zaangażowanie w przemysł lotniczy w regionie. Łączna kwota inwestycji wynosi 25 milionów euro. Dzięki realizacji tej inwestycji powstało 300 nowych miejsc pracy.
Rewitalizacja trasy kolejowej Wrocław-Berlin przez Lubsko i Jasień – powrót do przeszłości czy krok w przyszłość?artykuł
Pokaż artykuł
Rewitalizacja trasy kolejowej Wrocław-Berlin przez Lubsko i Jasień – powrót do przeszłości czy krok w przyszłość?
Plany odbudowy trasy kolejowej Wrocław-Berlin przez Lubsko i Jasień to ambitny projekt, który wzbudza wiele emocji wśród mieszkańców regionu oraz miłośników kolei. Ta historyczna linia, znana jako "Berlinka", była niegdyś jednym z kluczowych połączeń między Polską a Niemcami. Czy jej rewitalizacja stanie się symbolem nowoczesnego transportu i rozwoju regionalnego?
Boisko ze sztuczną nawierzchnią wraz z boiskiem do koszykówkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Boisko ze sztuczną nawierzchnią wraz z boiskiem do koszykówki
Wrocław, Krzyki, Jastrzębia 26
[Raszyn] Obwodnica miasta i droga ekspresowa S8 do Warszawyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Raszyn] Obwodnica miasta i droga ekspresowa S8 do Warszawy
Raszyn, Falenty
REKLAMA